Дата: 04 Юни 2024
С ново име и вдъхновяващ модерен дизайн, Hydro Touch - бестселър линия на ADA Cosmetics, осигурява още по-запомнящо се изживяване със своя свеж и ревитализиращ аромат
Океанът зове!
Вдъхновена от животворната сила на водата, ADA Cosmetics представя Hydro Touch - освежаваща уелнес колекция, която осигурява превъзходен рестарт на тялото и ума.
Hydro Touch съдържа естествени водни съставки, включително морски минерали и екстракти от водорасли, заедно с овлажняващ витамин Е. Високоефективните и нежни формули на Hydro Touch поддържат функциите на кожата, оставяйки цялото тяло да се чувства обновено и ревитализирано.
Акцент в колекцията е дълбоко подхранващ лосион за ръце и тяло, научно доказано, че овлажнява кожата за 24 часа. Този продукт е единственият по рода си в сектора на хотелската козметика, който може да се похвали с това свойство и гарантира, че потребителите могат да се насладят на всички хидратиращи и успокояващи предимства на лосиона, без да се налага да го нанасят отново през деня.
Сетивното докосване на морето
Hydro Touch са водещи продукти по отношение на устойчивостта и кръговрата
Серията се предлага в четирите иновативни диспенсерни системи на ADA Cosmetics - SmartCare, SHAPE, Press & Wash и в дозираща бутилка с помпа.
Дозаторите с помпа на Hydro Touch са направени от до 100% PCR PET и напълно рециклируеми.
През 2024 г. ADA Cosmetics ще поеме своя ангажимент за кръговрата на отпадъците и пластмасите още повече, като в това отношение работи в сътрудничество с Plastic Bank.
Най-продаваната система SmartCare е направена от материал, предлагащ най-лесното и пълно рециклиране, в сравнение с всяко друго решение за дозатор на пазара.
Hydro Touch е сертифициран от Cradle to Cradle Silver®
Доказана от реномирания Университет за приложни науки Rhine-Waal в Германия като най-хигиеничната диспенсерна система в света, SmartCare разполага с патентована мембранна система, защитена от Safe Lock Seal, която осигурява 100% защита срещу обратно замърсяване.
Hydro Touch за система SHAPE
Система SHAPE на компанията и новите помпени дозатори от мономатериал включват патентована дренажна система, която разделя въздуха и течността за максимална защита.
Новата опаковка на Hydro Touch е преработена с ново изчистено и минималистично лого, във водна цветова палитра от морско синьо и бяло.
Напомнящ за гмуркане в океана, ексклузивният аромат от колекцията е свеж и ободряващ.
Събужда сетивата с комбинация от есенции от лимон, грейпфрут и градински чай, съчетани с нотки на чист чай и нотки на кедър, пачули и мъх.
Линията хотелски удобства Hydro Touch е достъпна за поръчка от края на март 2024 г.
Остави мнение/коментар
Все още няма коментари